tisdag 29 september 2009

tillbakatänk

Hej.
Sen sist jag skrev så har jag varit nere och myst med min särbo ett par dagar. Träffat RosMarie Hassel och Den bredkäftade Hjalmar. Varit på Erikshjälpen i Skövde och på Kyrkornas i Götene. På det sistnämnda stället köpte jag en sprillans ny svart lusekofta för ynka 95kr, den har nog aldrig varit använd någonsin! En liten tantfotölj följe med mig hem därifrån också. Himla söt, fast det är en "hålldejvakenförgudsskull-modell" för om man somnar i den bryter man nacken av sig men den sitter som ett smäck runt ryggen. :)
Och till arvtagarnas förfäran så även en liten ryamatta_röd/rosa/orange = jättefin!
Om jag orkar och kan lista ut varför jag inte kan få in bilderna i datorn samt åtgärda det, så ska jag lova att fläska upp en massa bilder snart.
Har läst en rolig bok också. Smulklubbens skamlösa systrar av Mian Lodalen. Så himla roliga liknelser och metaforer! hahaha! :))

Inga kommentarer: