torsdag 3 september 2009

En mysig och fri vecka har passerat.

Har hälsat på dottern i Göteborg och träffat en del av hennes mysiga arbetskompisar.
Vet ni vad? Dom kramas när dom går hem från jobbet- mysigt! Att ha kroppskontakt skapar starka band, helt rätt.
Det drar igång det fysiskt kopplade minnet på cellnivå. Vilket säljteam...kopplar in alla känseldelar. Dessutom på varandra. Jag ska ta lite bilder på de saker jag fick med mig hem senare. Men jag är sååååå nöjd med produkterna från dottern jobb. Yves Rocher.
Härlig helg med lite lite mys kanske och mycket affärer men det får vi ta igen när du har fått ett eget ställe att husera i.
Sen åkte jag till min man hemma på landet. Han blev glad, jag hade inte sagt att jag skulle komma fast han hade nog hoppats. Han fick en minibok av mig: lite optimism.
Så kan han bläddra i den nu när jag åkt till Arvika igen. ;)

Inga kommentarer: