tisdag 8 september 2009

Nu uppdaterar JAG!

Hej min söta dotter och eventuellt min stilige son!

I dag har jag och Eva varit hos Kendra och fikat. ÅH, vilket mysigt hus hon bor i! Stor vedspis och skitsnugg grå färg i köket...liksom behaglig lavendelgrå. Pratat med Tove har jag gjort_alltid glädjande! Härligt med fölk man blir glad av...hoppas det är ömsesidigt så de inte tycker det 'är helt pest med mig! Huga! Dotter säjer att hon uppdaterar inte sin blogg för att hon är trött. Vem faan är inte trött men det ska man väl inte hänga upp sig på! hahah!
Jag har varit på skroten och fixat en ny plastbinge till spolarH2Ot så nu får vi se om den håller tätt.
Nu ska jag se vad jag har i kylen, en härlig Mille kanske?!



Hon skrev att hon kände sig lite förkyld! Hahahahahah!

2 kommentarer:

Min konst sa...

hahahah!
jaja, jag har redan sett att det står "snugg" men jag blir så glad av att vara mänsklig ibland! : ))

Mille Wulff sa...

Fotot är taget av min dotter på min begäran, och kann även ses på min blogg www.mullemoose.blogg.se