lördag 12 juli 2008

Svenssonvarning?

När blir man en Svensson och är man gammal då?
Vi har en tjej på jobbet som nyss skaffat hus med sin kille. Hon vill ju inte verka som om hon blivit gammal och klok eller svenssonlik men det luktar vill jag säja. Världens sötaste tjej men det är ju roligt att retas lite. Tyckte att det började osa Svensson med hus och bilar och man och dessutom sitter hon och letar söt hund på blocket. Jaa, nog luktar det svensson alltid :)

Men frågan är om hon inte redan innan hon skaffat hunden har trillat dit på något som måste klassas värre än en hund...vi har nämligen köpt en varsin "TOBI" från TV-SHOP ihop!

OCH här luktar det Svensson vill jag lova det osar Svensson i varje cell i min kropp, där jag, som inte använt stykjärnet på flera år, står och slätar ut min linneskjorta med hjälp av den OSLAGBARA ångmaskinen TOBI- varje hemmafrus stora revolution!
Tobi kan jag faktiskt rekommendera till alla som någon gång kommer att stryka något. Skitbra men akta tummen så ångan inte bränner dej när du sträcker tyget. Lätt gjort.

Inga kommentarer: