måndag 19 maj 2008

"flagga blog" :))

Fick just syn på något som hette "flagga blog" :))

Det skulle man göra om sidan hade "tvivelaktigt innehåll"...

Man kanske borde man hissa flaggan här då ...hahaha

Tiden är ur led!

Var faan ändrar man klockan? Folk kan ju tro att jag inte är riktigt klok...sitter uppe mitt i natten med en helkass bloggsida. De kanske tror att jag gjort det helt seriöst och tycker den är skitläcker! var ändrar man klockan som visar inläggstiden? Det är faktiskt bara måndag förmiddag nu...

Nu är de på Rhodos :))

Idag är det måndag och dottern och hennes kompis har kommit fram till Grekland. Åh, vad skönt för dem, som hon har slitit den här våren! Slappat också men mest slitit för att få ihop det ordentligt. Jag undrar om barn någonsin fattar vad stolt man är över sina barn?

1 kommentar:

Min konst sa...

Ja ja jag var lite rationell, ni får kommentera alla tre inläggen på engång. :))