torsdag 22 maj 2008

Torsdag

Vaknade när min man gick till jobbet före kl.06, hade klockan på alarm många många gånger. 20 i 08 gick jag upp för att åka till jobbet med min granne.

Vanlig dag fast med upprörda känslor över rent ut skrivet ljugande chef och hennes chef.
Möte på måndag: frågan ställs till cheferna. Svaret var nekande med ton av oförstående.
Men hoppsan!
Två, jag repeterar 2 dagar senare på ett annat möte så talar de om att så ska det vara i september. Mycket märkligt att de på måndag nekar och sen på onsdag bekräftar man samma fråga som man då nekade till. Att de står ut med sig!?
Jag tycker det är respektlöst mot de anställda!

På flera möten den senaste tiden har vår chef försökt att bygga upp ett förtroende med sina "medarbetare" för att skapa en god miljö för bra "medarbetarskap"...vilket skämt!

Inga kommentarer: