fredag 30 april 2010

Kära modeller

Jag hoppas verkligen inte att ni nu tror att ni ser på det här sättet och samtidigt hoppas jag också att jag med dessa bilder inte orsakat er men för livet. ;)

Men som vi sagt tidigare, kolla igenom och kommentera vilka bilder ni absolut INTE vill att jag lägger ut på Facebook, eller som första modellen vill att jag tar bort därifrån.

Det var nämligen inte många bilder av dem som jag tyckte var så likt att någon skulle kunna känna igen dig ifrån, men kolla och känn efter med magen och tala om för mig, snälla, så tar jag genast bort dem du vill. För mig som nu för första gången målat av riktiga kroppar har det här varit oerhört roligt och stimulerande. Och väldigt svårt som synes av bildernas inte existerande propotioner. Tack kära ni för att ni lånat ut er hydda/ Kram Maria

P.S

Vid panik ring min mobil 0702496104.

D.S.

Skicka vänförfrågan till mig på FB?
Här hittas jag lätt:
http://www.facebook.com/?ref=home#!/profile.php?id=700346399&ref=profile

Inga kommentarer: