måndag 8 februari 2010

Lite längesedan kanske?

Ja, det var verkligen längesen jag skrev något här. Meningen var att jag skulle ladda upp lite bilder, men av någon anledning funkade det inte så det blev helt enkelt en låååååååååång paus på allt ihop.

Grattis till Pontus som har fyllt år! det var den fina tårtan jag skulle lägga upp en bild på.
Helge har fyllt år också. Roland har fått jobb skönt för honom.Elin har flyttat både hit och dit och nästan börjat på högskolan men slutade genast. Och Angelica har vadat i snö till knäna i skövde.
Förövrigt dräller katterna lika mycket m inte mer hår. Vart fasen får de allt ifrån? de borde vara flintis allihop som det ser ut nr man klappar dem. Visst ja, jag har kopierat Ludde också. Jätterolig bild blev det 4 skarpa tassar med svand och ett litet suddigt huvud långt bort. :)
Det börjar höras att fåglarna längtar till våren nu.
Igår fick jag låna Kendras bil och åkte till Forshaga för att träffa mina barn och svärson...fast jag räknar in honom som ett av barnen. Det var jättemysigt att se dem igen. det blir så långt mellan gångerna. Längtar efter dem.
Hoppas ni mår bra allihop. /kram

Inga kommentarer: